dinsdag 13 maart 2012

Mario

Het maken van cadeautjes is toch wel een van mijn favorieten dingen. De voorpret tijdens het maken, en de leuke reactie's die je krijgt. Ik heb een heel leuk boekje gelezen " de vijf talen van de liefde", dat gaat over hoe mensen op verschillende manieren hun liefde uiten. Bijvoorbeeld met woorden, door dienstbaar te zijn maar ook cadeautje is er een van. Denk dat die laatste ook op mijn van toepassing is.

Voor R. Maakte ik een quilt van Mario. Ik was er een beetje laat aan begonnen ( geloof een week voor zijn verjaardag) met het idee, "even" een quilt maken, Hahaha voor wie weleens gequilt heeft weet dat het best veel werk is, niet iets wat je even tussendoor doet!

Voor mijn eerste quilt benik best tevreden, en het aller belangrijkst, K. vindt het helemaal top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten